Polityka prywatności

1. Cel Polityki

Określenie zasad przetwarzania danych osobowych jakie powinny być przestrzegane i stosowane w przedsiębiorstwie prowadzonym w ramach działalności gospodarczej Filipa Kota (dalej: pickpack.pl) przez pracowników i współpracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, dla zapewnienie prawidłowej ochrony (bezpieczeństwa przetwarzania) danych osobowych przetwarzanych przez pickpack.pl przed ich udostępnieniem osobom nieuprawnionym, zmianą przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem Ustawy oraz utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

2. Podstawa prawna

Polityka bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w pickpack.pl (dalej: Polityka) zostaje wprowadzona na podstawie: 1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.; dalej: Ustawa); 2. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100/2004, poz. 1024, dalej: Rozporządzenie).

3. Zakres stosowania

Politykę stosuje się do danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym, danych osobowych zapisanych na zewnętrznych nośnikach informacji oraz informacji dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności dotyczących wdrożonych zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych. Polityka obowiązuje wszystkich pracowników i współpracowników pickpack.pl oraz inne osoby mające dostęp do danych osobowych, w tym osoby świadczące usługi na rzecz pickpack.pl na podstawie umów zlecenia lub współpracujące na podstawie umów o dzieło.

4. Wymogi w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych

Zapewnienie prawidłowej ochrony (bezpieczeństwa przetwarzania) danych osobowych wymaga spełnienia warunków:

• poufności —zapewnienia, że dane osobowe nie są udostępniane podmiotom nieuprawnionym;

• integralności — zapewnienia, że dane osobowe nie zostaną zmienione lub zniszczone w sposób niekontrolowany;

• rozliczalności — zapewnienia, że działania poszczególnych osób przetwarzających dane osobowe mogą być przypisane w sposób jednoznaczny tym osobom.

5. Poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych

Z uwagi na połączenie urządzeń systemu służącego do przetwarzania danych osobowych z siecią publiczną przy przetwarzaniu danych osobowych należy stosować wysoki poziom bezpieczeństwa w rozumieniu § 6 ust. 4 Rozporządzenia.

6. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych pickpack.pl jest Filip Kot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Filip Kot z siedzibą w Warszawie (04-965), przy ul. Optymistów 2a, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5321900589, REGON 361095831.

7. Dane osobowe

Przez dane osobowe rozumie się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.

8. Osoby uprawnione do przetwarzania danych osobowych

Do przetwarzania danych osobowych uprawnieni są wyłącznie: Administrator danych osobowych, osoby posiadające formalne upoważnienie wydane przez Administratora danych osobowych, osoby uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

9. Przetwarzanie danych osobowych

Przetwarzaniem danych osobowych są wszelkie operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie.

10. Obowiązki Administratora danych osobowych

Do obowiązków Administratora danych osobowych należy:

• zrozumienie oraz zapewnienie świadomości bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, jego problematyki oraz wymagań;

• nadzorowanie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych zarówno w systemach informatycznych, jak również w zbiorach danych osobowych prowadzonych w formie elektronicznej i papierowej;

Do obowiązków Administratora danych osobowych należy w szczególności:

• podejmowanie odpowiednich i niezbędnych kroków mających na celu zapewnienie prawidłowej ochrony danych osobowych, w tym określenie wymagań bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych;

• podział zadań i obowiązków związanych z organizacją ochrony danych osobowych;

• nadzór nad wdrożeniem środków organizacyjnych, technicznych i fizycznych w celu ochrony przetwarzanych danych osobowych;

• doprowadzenie do stosowania procedur zapewniających prawidłowe przetwarzanie danych osobowych;

• poddawanie przeglądom skuteczności polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych;

• zapewnienie podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych od chwili zebrania danych osobowych do chwili ich usunięcia;

• zapewnienie aktualności, adekwatności oraz merytorycznej poprawności danych osobowych przetwarzanych w określonym dla nich celu;

• zapewnienie niezbędnych środków potrzebnych dla zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.

• prowadzenie dokumentacji opisującej zastosowaną politykę bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych;

• w przypadku naruszenia zasad ochrony danych osobowych – analiza sytuacji, okoliczności i przyczyn, które doprowadziły do takiego naruszenia oraz przygotowanie wdrożenie zaleceń i rekomendacji dotyczących eliminacji przyczyn ich wystąpienia.

11. Obowiązki osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

Do obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych należy znajomość, zrozumienie i stosowanie w możliwie największym zakresie wszelkich dostępnych środków ochrony danych osobowych oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przyjętymi regulacjami. Do obowiązków osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych należy w szczególności: •        postępowanie zgodnie z ustalonymi regulacjami wewnętrznymi dotyczącymi przetwarzania danych osobowych; •       zachowanie w tajemnicy danych osobowych oraz informacji o sposobach ich zabezpieczenia; •  ochrona danych osobowych oraz środków przetwarzających dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, modyfikacją, zniszczeniem lub zniekształceniem; •         informowanie o wszelkich podejrzeniach naruszenia lub zauważonych naruszeniach oraz słabościach systemu przetwarzającego dane osobowe do Administratora danych osobowych; •  uniemożliwienie osobom nieuprawnionym dostępu do swojej stacji roboczej.

12. Zarządzanie ochroną danych osobowych

12.1. Podstawowe zasady

1) Za bieżącą, operacyjną ochronę danych osobowych odpowiada każda osoba przetwarzająca te dane w zakresie zgodnym z obowiązkami służbowymi oraz rolą sprawowaną w procesie przetwarzania danych.

2) Każda z osób mająca styczność z danymi osobowymi jest zobowiązana do ochrony danych osobowych oraz przetwarzania ich w granicach udzielonego jej upoważnienia.

3) Należy zapewnić poufność, integralność i rozliczalność przetwarzanych danych osobowych.

4) Dane osobowe powinny być chronione przed nieuprawnionym dostępem i modyfikacją.

5) Dane osobowe należy przetwarzać wyłącznie za pomocą autoryzowanych urządzeń służbowych.

6) Należy stosować adekwatny do zmieniających się warunków i technologii poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.

12.2. Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych

1) Do przetwarzania danych osobowych mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie nadane na mocy art. 37 Ustawy.

2) Upoważnienia są wydawane indywidualnie przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych przez Administratora danych osobowych.

3) W celu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych należy dostarczyć do Administratora danych osobowych podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Polityki.

4) Na podstawie otrzymanego oświadczenia Administrator danych osobowych udziela upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i wydaje upoważnienie sporządzane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Polityki.

5) Upoważnienia, o których mowa powyżej, przechowywane są w aktach osobowych pracownika i obowiązują do czasu ustania stosunku pracy lub obowiązków związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

12.3. Ewidencja osób upoważnionych Administrator danych osobowych prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. Ewidencja zawiera w szczególności: - imię i nazwisko osoby upoważnionej do przetwarzania danych osobowych; - zakres upoważnienia do przetwarzania danych osobowych; - identyfikator, jeśli osoba upoważniona została zarejestrowana w systemie informatycznym, służącym do przetwarzania danych osobowych; - datę nadania i odebrania uprawnień.

12.4. Zachowanie danych osobowych w tajemnicy Osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych są zobowiązane do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp w trakcie zatrudnienia, również po ustaniu zatrudnienia.

12.5. Znajomości regulacji wewnętrznych Osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązane są zapoznać się z regulacjami wewnętrznymi dotyczącymi ochrony danych osobowych w pickpack.pl, w szczególności Polityką bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz Instrukcją zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.

12.6. Zgodność Polityki z obowiązującym prawem oraz strukturą organizacyjną pickpack.pl Polityka powinna być aktualizowana wraz ze zmieniającymi się przepisami prawnymi o ochronie danych osobowych oraz zmianami faktycznymi w ramach pickpack.pl, które mogą powodować, że zasady ochrony danych osobowych określone w obowiązujących dokumentach będą nieaktualne lub nieadekwatne. Okresowy przegląd Polityki powinien mieć na celu stwierdzenie, czy postanowienia Polityki odpowiadają aktualnej i planowanej działalności pickpack.pl oraz stanowi prawnemu aktualnemu w momencie dokonywania przeglądu.

13. Zarządzanie usługami zewnętrznymi

13.1. Bezpieczeństwo usług zewnętrznych Należy zapewnić, aby usługi zewnętrzne były prowadzone wyłącznie zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych obowiązującymi w pickpack.pl, wymaganiami umowy oraz wymaganiami prawa. Wymagania bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, zakres usług oraz poziom ich dostarczania należy określić w umowie świadczenia usług. Należy zapewnić, aby użytkownicy nie będący pracownikami pickpack.pl stosowali te same zasady bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, co użytkownicy będący pracownikami.

13.2. Powierzanie przetwarzania danych osobowych Powierzenie przetwarzania danych osobowych może mieć miejsce wyłącznie na podstawie pisemnej umowy określającej w szczególności zakres i cel przetwarzania danych. Umowa musi określać również zakres odpowiedzialności podmiotu, któremu powierzono przetwarzanie danych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Powierzenie przetwarzania danych osobowych musi uwzględniać wymogi określone w art. 31 i nast. Ustawy. W szczególności podmiot zewnętrzny, któremu ma zostać powierzone przetwarzanie danych osobowych, jest obowiązany przed rozpoczęciem przetwarzania danych do podjęcia środków zabezpieczających zbiór danych, o których mowa w art. 36-39a Ustawy. W umowach stanowiących podstawę powierzenia przetwarzania danych albo eksploatacji systemu informatycznego lub części infrastruktury, jeśli kontrahent będzie miał dostęp do danych osobowych w postaci umożliwiającej ich przetwarzanie, należy umieścić zobowiązanie podmiotu zewnętrznego do przestrzegania Polityki oraz zastosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo i odpowiedni poziom ochrony danych. Powierzenie przetwarzania danych osobowych nie oznacza zwolnienia z odpowiedzialności pickpack.pl za zgodne z prawem przetwarzanie powierzonych danych, co wymaga w umowach stanowiących podstawę powierzenia przetwarzania danych umieszczenia prawa pickpack.pl do kontroli wykonania przedmiotu umowy w siedzibie podmiotu zewnętrznego m. in. w zakresie przestrzegania Polityki obowiązujących regulacji wewnętrznych, umów i właściwych przepisów prawa.

13.3. Udostępnianie danych osobowych Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa lub udzielonej zgody oraz osobom, których dotyczą. Udostępnianie danych osobowych może nastąpić wyłącznie za zgodą Administratora danych osobowych. Udostępniając dane osobowe innym podmiotom należy odnotowywać informacje o udostępnieniu bezpośrednio w systemie informatycznym, z którego udostępniono dane lub w inny zatwierdzony sposób. Odnotować należy: informacje o odbiorcy danych, dacie i zakresie udostępnionych danych osobowych. Udostępniając dane osobowe należy zaznaczyć, że można je wykorzystać wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem, dla którego zostały udostępnione.

13.4. Monitorowanie i przegląd usług strony trzeciej Monitorowanie usług strony trzeciej powinno być udokumentowane i powinno zawierać informacje o: poziomie wykonania usługi, incydentach bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz ochrony danych osobowych, śladach audytowych, problemach operacyjnych, awariach, błędach i zakłóceniach.

14. Bezpieczeństwo fizyczne obszarów przetwarzania

Dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w obszarach przetwarzania danych osobowych, na które składają się pomieszczenia biurowe oraz części pomieszczeń, gdzie pickpack.pl prowadzi działalność. Do takich pomieszczeń, zalicza się w szczególności:

- pomieszczenia biurowe, w których zlokalizowane są stacje robocze lub serwery służące do przetwarzania danych osobowych;

- pomieszczenia, w których przechowuje się dokumenty źródłowe oraz wydruki z systemu informatycznego zawierające dane osobowe;

- pomieszczenia, w których przechowywane są sprawne i uszkodzone urządzenia, elektroniczne nośniki informacji oraz kopie zapasowe zawierające dane osobowe.

Pomieszczenia, w których przetwarzane są dane osobowe, powinny być zamykane podczas nieobecności osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, w sposób ograniczający możliwość dostępu do nich osobom nieuprawnionym.

Osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązane są do zamykania na klucz wszelkich pomieszczeń lub budynków wchodzących w skład obszarów, w których przetwarzane są dane osobowe w czasie ich chwilowej nieobecności w pomieszczeniu pracy jak i po jej zakończeniu, a klucze nie mogą być pozostawione w zamku drzwi. Nie można wynosić ww. kluczy po zakończeniu pracy poza miejsca przeznaczone do ich przechowywania.

Wydruki i nośniki elektroniczne zawierające dane osobowe należy przechowywać w zamykanych szafach, które znajdują się w obszarach przetwarzania danych osobowych.

Niepotrzebne wydruki lub inne dokumenty należy niszczyć za pomocą niszczarek.

Przebywanie wewnątrz obszarów przetwarzania danych osobowych osób nieuprawnionych jest dopuszczalne tylko w obecności osoby upoważnionej do przetwarzania tych danych.

Szczegółowy wykaz obszarów przetwarzania danych osobowych znajduje się w załączniku nr 3 Polityki.

Lokalizację i umiejscowienie danych osobowych należy starannie dobierać z uwzględnieniem wymaganych aspektów bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych. W szczególności należy rozważyć aspekty dotyczące:

- zasilania energią elektryczną;

- klimatyzacji oraz wentylacji;

- wykrywania oraz ochrony przed pożarem i powodzią;

- fizycznej kontroli dostępu.

Pomieszczenia wchodzące w skład obszaru przetwarzania danych osobowych należy wyposażyć w odpowiednie środki ochrony fizycznej i organizacyjnej chroniące przed nieautoryzowanym lub nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami pracy.

Kopie zapasowe zawierające dane osobowe należy przechowywać w drugiej fizycznej lokalizacji w bezpiecznej odległości od lokalizacji podstawowej.

Urządzenia służące do przetwarzania danych osobowych należy przechowywać w bezpieczny i nadzorowany sposób.

Urządzenia mobilne takie jak np. komputery przenośne, urządzenia PDA, telefony komórkowe nie powinny być pozostawiane bez opieki, jeżeli nie są zastosowane odpowiednie środki ochrony. Należy wdrożyć procedury eksploatacyjne w celu ochrony danych osobowych oraz dokumentacji systemowej przed nieautoryzowanym lub nieuprawnionym ujawnieniem, modyfikacją, usunięciem i zniszczeniem.

Należy wdrożyć politykę czystego biurka i czystego ekranu w celu redukcji ryzyka nieautoryzowanego i nieuprawnionego dostępu lub uszkodzenia danych osobowych.

Klucze dostępowe, karty, hasła itd. służące do uzyskania dostępu do systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych należy zabezpieczać, a sposób ich uzyskiwania należy szczegółowo zdefiniować w procedurach.

Dostęp do serwerowni lub innych pomieszczeń, w których znajdują się systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych lub zbiory nieinformatyczne należy rejestrować oraz okresowo przeglądać.

Dostęp dla gości do serwerowni lub innych pomieszczeń, w których znajdują się systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, należy nadzorować przez cały czas ich pobytu.

Przyznawanie dostępu gościom należy wykonywać wyłącznie w określonych i autoryzowanych celach.

Kończąc pracę, należy zabezpieczyć stanowisko pracy, w szczególności wszelką dokumentację, wydruki, elektroniczne nośniki informacji i umieścić je w zamykanych szafkach.

Monitory należy ustawić w taki sposób aby uniemożliwiać podgląd wyświetlanych danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

W przypadku korzystania z usług zewnętrznych podmiotów oferujących zbieranie i niszczenie papierów, urządzeń lub nośników zwierających dane osobowe, należy wybrać wykonawcę z odpowiednimi zabezpieczeniami i doświadczeniem.

15. Ocena ryzyka i przeglądy

15.1. Ocena ryzyka

Systemy informatyczne i aplikacje powinny być poddawane ocenie ryzyka pod kątem identyfikacji zagrożeń dla bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych co najmniej raz na dwa lata. Ocena ryzyka powinna być również przeprowadzana przy dużych zmianach procesów biznesowych, systemów informatycznych i aplikacji. Narzędzia informatyczne służące do oceny ryzyka bezpieczeństwa przetwarzania danych powinny być chronione przed nieautoryzowanym lub nieuprawnionym dostępem a ich użycie odpowiednio kontrolowane.

15.2. Przeglądy bezpieczeństwa

Przeglądy bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych powinny być przeprowadzane okresowo, co najmniej raz na 2 lata, w celu określenia wymaganego poziomu zabezpieczeń pozwalającego na ograniczenie ryzyka do poziomu akceptowalnego. Przeglądy zgodności z zasadami bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych urządzeń informatycznych oraz sieci teleinformatycznych należy przeprowadzać okresowo, co najmniej raz na rok. Narzędzia informatyczne służące do przeprowadzania przeglądów bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych powinny być chronione przed nieautoryzowanym lub nieuprawnionym dostępem a ich użycie odpowiednio kontrolowane.

16. Zarządzanie incydentami

16.1. Monitorowanie incydentów

Incydenty związane z bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych powinny być wykrywane, rejestrowane i monitorowane w celu ich zidentyfikowania i zapobiegania ich wystąpieniu w przyszłości. Zdarzenia systemowe powinny być przechowywane jako materiał dowodowy zaistniałych incydentów związanych z bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych. Użytkownicy systemów powinni znać i przestrzegać zasad zgłaszania incydentów związanych z bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych.

16.2. Zgłaszanie incydentów

Zaistniałe zdarzenia związane z naruszeniem lub podejrzeniem naruszenia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych takie jak np. utrata integralności, niedostępność, awarie, uszkodzenia, ostrzeżenia i alarmy bezpieczeństwa systemów informatycznych, urządzeń teleinformatycznych oraz danych powinny być niezwłocznie zgłaszane do Administratora danych osobowych.

17. Zbiory danych osobowych

Dokumentacja zbiorów danych osobowych jest prowadzona przez Administratora danych osobowych i stanowi załącznik nr 4 do Polityki.

Dane osobowe gromadzone we wskazanych zbiorach są przetwarzane w systemach informatycznych oraz w kartotekach ewidencyjnych, które są zlokalizowane w pomieszczeniach lub części pomieszczeń należących do obszaru przetwarzania danych osobowych.

Wskazane w załączniku nr 4 do Polityki zakresy danych osobowych przetwarzanych w poszczególnych zbiorach danych osobowych są ustalone w oparciu o strukturę zbiorów danych osobowych prowadzonych w systemach informatycznych oraz powiązania pól informacyjnych utworzonych w tych systemach.

Opis struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi oraz sposób przepływu danych pomiędzy poszczególnymi systemami stanowi załącznik nr 5 do Polityki.

Zawartość pól informacyjnych, występujących w systemach zastosowanych w celu przetwarzania danych osobowych, musi być zgodna z przepisami prawa, które uprawniają Administratora danych osobowych do przetwarzania danych osobowych.

Dokumentacja systemów informatycznych służących do przetwarzania danych osobowych powinna zawierać opis współpracy z innymi systemami informatycznymi oraz sposób przepływu danych pomiędzy systemami z którymi współpracuje.

Administrator systemów informatycznych jest zobowiązany do poprowadzenia aktualnej dokumentacji opisującej sposób przepływu danych osobowych pomiędzy systemami.

Określenie środków technicznych i organizacyjnych niezbędnych dla zapewnienia poufności, integralności i rozliczalności przetwarzanych danych znajduje się w załączniku numer 6 do Polityki. 1

8. Postanowienia końcowe

Niezależnie od odpowiedzialności określonej w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, naruszenie zasad określonych w Polityce może być podstawą rozwiązania stosunku pracy bez wypowiedzenia z osobą, która dopuściła się naruszenia.

W sprawach nieuregulowanych w Polityce mają zastosowanie przepisy Ustawy oraz przepisy wykonawcze do niej.

Pracownicy pickpack.pl zobowiązani są do stosowania przy przetwarzaniu danych osobowych postanowień zawartych w Polityce, w wypadku odrębnych od zawartych w Polityce uregulowań występujących w innych procedurach obowiązujących w pickpack.pl, użytkownicy mają obowiązek stosowania zapisów dalej idących, których stosowanie zapewni wyższy poziom ochrony danych osobowych.